Form submitted successfully, thank you.

Error submitting form, please try again.

I+M..

To był taki Ślub, kiedy fotografując wiesz, że pobierają się ludzie bardzo ze sobą szczęśliwi.

Całość fantastycznie przygotowana i skoordynowana przez Kasię i Kingę z Raz w Życiu

Dla fotografujących: strzelam, że 60% kadrów zrobionych 50tką. Jak tak dalej pójdzie, za kilka lat nic prócz 135 mm nie będzie mi potrzebne do pracy ;{)

Pozdrawiając zapraszam!

5 czerwca 2014 - 20:12 Bogdan - No, wyszedł Ci ten ślub panie kolego ;).

5 czerwca 2014 - 20:34 PanKacprzak - Każdą publikacją ogłaszasz japy (buzie) za otwarte. Ileż tam się dzieje!! Gdzie mogłem już widzieć zdjęcie 050?

5 czerwca 2014 - 20:35 adam - dzęki za słowo! było na fp onegdaj :{o

5 czerwca 2014 - 20:37 robert zbieć - Od dawien dawna obserwuję Twoje reportaże, ale po tym spadłem z krzesła! Niesamowity materiał !!! Czynię pokłony. Mam nadzieję, że zawitam niebawem na warsztatach u Ciebie... pozamiatałeś...

5 czerwca 2014 - 20:40 Marcin Gilarski - Oj Adam Adam... :).

5 czerwca 2014 - 20:42 Natala - Fantastyczne.

5 czerwca 2014 - 20:43 Bartłomiej - Klasa sama w sobie, strona sama leci w dól hehe ! :) . Adam na prawdę motywujesz każdym kolejnym wpisem !

5 czerwca 2014 - 20:48 Gosia - Adam, że tak powiem sprawiłeś ogrmną przyjemnośc mym oczętom, wspaniałe ujęcia piękni młodzi i ta wszechobecna magia;-) Podziwiam;-)

5 czerwca 2014 - 20:54 Krzysztof Serafiński - Adamie, dawno nie oglądałem z takim zainteresowaniem zdjęć ...ślubnych ani żadnych innych... Nie wiem jak to robisz ale każda fotografia to niesamowita opowieść. Fantastyczny materiał, filmowa para młoda...

5 czerwca 2014 - 21:17 Łukasz - materiał pierwsza klasa, ale... dziecko w wózku i cytryna w szklance rządzi ;)

5 czerwca 2014 - 21:28 Maciek Banach - Ładnieś to połapał, pierwszorzędne kadry i te wieloplany. Cudnie!

5 czerwca 2014 - 21:57 Daniel - Witaj Adamie. Kurcze wchodzę na Twoją stronę po latach i wow. Aż mnie zatkało. Jak wspominam początki 2008 roku jak pokazywałeś na forum canona a to co robisz teraz. Czapki z głów. Pozdrawiam i do zobaczenia kiedyś.

5 czerwca 2014 - 22:28 Dżastina - Well well well... ;-) Co za spojrzenie... wypełnienie kadru Pięknem, które sprawia przyjemność, zachwyca, chce się w nim być ...właściwie jest się w nim, ale chciałoby się bardziej! Osoby stają się niezwykłymi bohaterami, których historię odsłania każdy kolejny... majstersztyk. Powiem jeszcze, że ostatnio szczególnie odkrywam Twoje wesela - są niebywałe... Amen :-)

6 czerwca 2014 - 0:49 Patrys - kolejny raz zazdroszczę, ale nie ja jeden patrząc po komentarzch. 30 min oglądałem te zdjęcia, są super! Ten tato Młodej strasznie fajny facet, to zdjęcie z podniesionym kciukiem, gdy Ona patrzy na niego - superowe! mam marzenie - być dobrym jak Ty. pozdrowienia

6 czerwca 2014 - 2:05 Mike Swiegot - Super super super!

6 czerwca 2014 - 7:06 Anita - Mistrz, mistrz!

6 czerwca 2014 - 9:11 Damian Stoszko - Pamiętam jak na warsztatach mówiłeś,że poświęciłeś całą przerwę zimową na analizowanie zdjęć Ascough'ta...myślę,że teraz on powinien poświęcić co najmniej dwie takie przerwy na analizę Twoich...ja na pewno poświęcę..pozdro.

6 czerwca 2014 - 9:21 Michał Jankowski - Uwielbiam Twoje reportaze, kazdy inny, nietuzinkowy, wsponiale!! Nic dodac nic ujac !

6 czerwca 2014 - 9:50 Kinga Taukert - jak zawsze zachwycająco, jak zawsze wspaniałości

6 czerwca 2014 - 12:35 Piotr Nowak - Rogaczem powaliłeś ;)))))))

6 czerwca 2014 - 13:24 Marta - jak zawsze klasa! brawo!

13 czerwca 2014 - 21:10 McKelich - Jak zawsze MEGA!!!

14 czerwca 2014 - 8:41 Marek Wierzbicki - E, Adam, stać cię na więcej ;) ;)

16 czerwca 2014 - 22:34 Daniel - Najlepsze jak zawsze są te nieoczywiste kadry.

20 czerwca 2014 - 17:38 Radek Radziszewski - Piękny ślub z dużą dawką emocji które zatrzymałeś dla młodych

21 czerwca 2014 - 21:47 Paweł - Jakby to powiedział towarzysz Czerepach: "GENIUSZ!" ..wreszcie się doczekałem kolejnego materiału - zawsze mnie trochę dołujesz tym wyśrubowanym poziomem, ale przede wszystkim motywujesz :) Pozdrowienia!

22 czerwca 2014 - 21:06 Marek Podolczyński - Inny WYMIAR. Bez czcionki rozpoznam z daleka Trzcionke! :D

24 czerwca 2014 - 14:54 Kamil Bielawski - MAGIA

27 czerwca 2014 - 19:31 Aga - wspaniale Mistrzu! :)

1 lipca 2014 - 12:26 Rafał - kolejny bardzo dobry reportaż!Czekam z niecierpliwością na kolejny aby nacieszyć zmysły.

16 lipca 2014 - 10:42 Monika Terajewicz - miodzio :D wspaniały reportaż :D

29 lipca 2014 - 11:13 Jarek - Świetne foty Panie... ukłony! Nie można oczu oderwać wszystko od góry do dołu trzeba zobaczyć!

30 lipca 2014 - 14:45 Anna P - Ładne zdjęcia, dla innych fotografów. A ja pytam, gdzie są są zdjęcia młodych, szukam fotografa, ale nie chciałabym dostać 90procnet zdjęć gości, 10% ze swoim narzeczonym :(

31 lipca 2014 - 11:19 adam - Szanowna Anno, Para Młoda i ich bliscy, ci najbliżsi, są tematem przynajmniej 80% zdjęć w tej galerii, mam wrażenie, że oglądamy inny materiał :) Będą chcieli wspominać także gości, którzy przyjechali dla nich z często bardzo odległych miejsc, stąd kilkanaście zdjęć poświeciłem właśnie gościom. Być może preferujesz inne proporcje, Ty wraz z narzeczonym jako temat jedyny i sądzę, że ze znalezieniem odpowiedniego fotografa dla siebie nie będziesz mieć żadnych problemów, jednak namawiam do drobnej zmiany priorytetów. pozdrowienia z Krakowa.

4 sierpnia 2014 - 9:51 Rafal Boruch - Piekny, klimatyczny reportaż, Gratuluje wprawionego oka i pozdrawiam :)

6 sierpnia 2014 - 8:12 Aneta - Witam jestem bardzo zainteresowana pana praca na slob ktory wlasnie planujemy na przyszly rok! Czy mozna zapytac w jakim palacu/dworku to przyjecie sie odbylo? Pozdrawiam i na pewno sie z Panem zdzwonie!

6 sierpnia 2014 - 9:54 adam - https://korzkiew.pl/ :)

13 sierpnia 2014 - 13:11 Whitedressphoto - Ach, subtelnie, delikatnie, wszystko idealnie, bardzo mi się podoba taki reportaż! Jestem zachwycony! :)

15 września 2014 - 11:05 Kamila - Coś magicznego!! Niezwykłe kadry i piękna obróbka. Co do ogniskowych to jestem mocno za - bardzo dyskretne i cudna plastyka... jak zwykle jestem oczarowana!!

17 września 2014 - 21:28 Konrad Hudaś - Adam dawno tu nie gościłem , ale chyba zacznę częściej zaglądać. Piękne zdjęcia , piekne kolory piękny reportaż ...

4 października 2014 - 12:52 cudaniewidy - Fantastyczne kadry! Jestem pod wrażeniem sesji i uroczej Panny Młodej :)

8 października 2014 - 13:50 Piotr Kraskowski - przychodze tutaj po raz kolejny i po raz kolejny zachwycam sie tymi zdjeciami - istne dzieła sztuki !!

8 października 2014 - 21:24 adam - DZIEKI WSZYSTKIM :)

10 października 2014 - 14:16 Łobzowska - Świetne nietypowe ujęcia. Piękne zdjęcia!

13 listopada 2014 - 11:09 Krystian - Niezła impreza widać była :)

8 grudnia 2014 - 23:53 Grzesiek i Karolina - Niesamowita sesja, nic dodać nic ując. Piękne ujęcia. Pozdrawiam

2 stycznia 2015 - 12:30 BARTCABAN.PL - Wow! To zdecydowanie jeden z najlepszych repo jakie widziałem ostatnio! Gratuluję i podziwiam.

13 stycznia 2015 - 21:19 Marcin Szlązak - Widzę, że już doprawiłeś rogi jednemu z weselników :P

14 stycznia 2015 - 12:13 Łukasz Ostrowski - Świetne i przemyślane ujęcia! Nic dodać nic ująć. Pozdrawiam, Łukasz

3 lutego 2015 - 15:00 Fotograf Ślubny Łódź - https://blog.adamtrzcionka.pl/wp-content/uploads/2014/06/004IM.jpg nigdy nie miałem okazji takiego zrobić, nietypowa perspektywa jak na przygotowania.

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

*

*