Form submitted successfully, thank you.

Error submitting form, please try again.

Spotkanie z Kasią Widmańską, czyli jak fotografować kobiety.

Angina mnie wkręciła w koc, od obróbki ślubnych odpoczywam. Ale bez obróbki w ogóle żyć się nie da, przeto męczę zdjęcia ze spotkania z Kasią Widmańską, organizowanego wspólnymi siłami przez Agę Cudak i Pawła Borówkę.

Zajęcia, część teoretyczna i praktyczna, dotyczyły rzeczy ważnych, sprawności pierwszorzędnie pilnych, czyli tego, jak fotografować kobiety. Uwagi prowadzącej: czujne i wartościowe, modelki: piękne i cierpliwe, towarzystwo: rade i kooperujące. Wszystko, co usłyszałem i przećwiczyłem obiecuję próbować przenieść na poletko ślubne.

Kasiu, Aga, Paweł – dzięki!

null

null

5 czerwca 2009 - 19:42 Agnieszka Cudak - Adam - fajnie, że dałeś radę przyjechać na spotkanie i że Ci się podobało :) Czekam na inne Twoje zdjęcia :) I zdrowiej szybciutko!

5 czerwca 2009 - 20:19 Tomek Sipiera - piknie :-]

5 czerwca 2009 - 20:21 Wojtek Królik - 2ga ma klimacik tajemniczosci:) ..jak kadr z dobrego filmu. życze zdrowia!

5 czerwca 2009 - 20:23 piotr bugdał - bardzo ładne portreciki,pierwsze lepsze troszkę dla mnie, bo takie bardziej naturalne, i kolorystyka taka Twoja.

5 czerwca 2009 - 20:58 Rafał Półgrabia - Adam powiem tylko tyle,że świetne a szczególnie podoba mi się 2 za super kadr, głębię i te szumy, pozdrawiam i zdrowia życzę.

5 czerwca 2009 - 21:56 bartek - no1 to no1 ;)

5 czerwca 2009 - 23:53 Kasia Korza - o kurcze!!!! dobra, Ania. chapeaux bas!!!!! ale naprawdę bas! dla mnie obydwa te zdjęcia są zjawiskowe... ZJAWISKOWE!

6 czerwca 2009 - 11:02 Bertesz - przyjemne i plastyczne!

6 czerwca 2009 - 15:28 Łukasz Mikuć - Dla mnie dwójeczka wymiata! Rzeczywiście wygląda jak kadr z filmu, ale piękny kadr! Odwiedziłem również stronę Kasi Widmańskiej i jestem pod potężnym wrażeniem! :)

6 czerwca 2009 - 17:14 magda - Wow! Chyba się jednak na te zdjęcia umówimy :-) Pozdrawiam

6 czerwca 2009 - 22:26 Bartek Witek - Nie będę zachwalał... Chcę więcej :P

7 czerwca 2009 - 12:04 Basia Piotrowska - Adasiu, nr 2 absolutnie boski!!!! Ja też chce takie! :-)

9 czerwca 2009 - 9:06 AlieN_dwa - Bardzo przyjemne. Wracaj do zdrowia :)

15 czerwca 2009 - 9:23 remnaj - Adam, cenie Twoje prace, są świetne, jednak 2 mimo swojego fajnego klimatu nie podchodzi mi. Chociażby przesadzona głębią, a raczej jej brakiem. wiem ze cały czas zachwycony jesteś 85mm L ale spójrz na lewe oko modelki... jest nieostre. zawsze wydawało mi się ze to oczy w portrecie są najważniejsze. Może warto czasem przymknąć przesłonę?

19 czerwca 2009 - 15:30 Bartek Szmigulski - remnaj, ale czy w takich portretach , oko, które jest bardziej oddalone nie powinno być nieostre? :P Bardzo podoba mi się obórbka- zwłaszcza kolor w 1. 2- to jest to ;) Naprawdę fajny ciekawy portret, który ma w sobie to coś. Pozdrawiam.

19 czerwca 2009 - 19:02 remnaj - Bartek- przyjrzyj się temu zdjęciu ale tak na dłużej, czy nie wydaje ci się ze coś z tym nieostrym okiem jest nie tak? zdjecie robione na przesłonie 1,2 na 85mm wydaje mi się ze przy takim ustawieniu modelki jednak lepiej wyglądałoby gdyby drugie oczko tez było ostro. Dla jasności , zdjęcie jest mega śliczne, ja czepiam się tylko tego szczegółu. dobra już koniec. Sorrki Adam za zaśmiecanie bloga

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

*

*